17. dubna 2016
Dostala do vínku vysokou štíhlou atletickou postavu, ale ani to prý neznamená, že by se už o nic nemusela starat.

CVIČEBNÍ PLÁN

Pětkrát týdně cvičí v posilovně pod dohledem osobního trenéra.  V plánu má kardio, posilování, soulcycle. Dvakrát týdně přidává hodinu pilates, které vyměnila za jógu – prý jí víc vyhovuje cílené posilování vnitřních svalů. Miluje i přirozený pohyb venku – chůzi po horách, kolo, plavání. Třikrát týdně má hodinu baletu s profesionální balerínou a denně patnáct minut medituje. „Stačí taková chvilka, ale úžasně mě to zklidní,“ říká.

DIETA

Spíš než mučení v podobě drsných odříkání a hladovění Karlie doporučuje sestavit si nutričně vyvážený jídelníček a hlavně jíst pravidelně. Spíše si dává veganská jídla, ovoce, zeleninu, oříšky, hořkou čokoládu  a proteinové tyčinky, ale jsou prý dny, kdy to nestačí a musí doplnit proteiny a živočišnou energii – v takovém případě si dá vaječné bílky, omeletu nebo jogurt. Doporučuje snídat lehce, dát si pořádný oběd a večeři opět nalehko – a mezi tím zdravé svačinky, jako jsou banán, cereálie, maliny, borůvky, ostružiny nebo rostlinná mléka – ovesné, rýžové, kokosové či mandlové.

MAKE-UP A PÉČE

„Jako kontrast k mé modelkovské kariéře tvrdím, že méně je více! Ve všední den si vystačím s bronzerem Laura Mercier, řasenkou a jako základ používám Rodin Oil Lusso – mám totiž hodně suchou pleť.“