17. dubna 2016
Musíte do sebe lít litry vody? Je základem dne snídaně? A čokoláda je zcela tabu? Zbořte tyto mýty!
1 / 2

MÝTUS 1: OVOCE MŮŽU JÍST BEZ OMEZENÍ

Samozřejmě že je lepší dopřát si jablko místo tiramisu. Na rozdíl od dezertu má totiž méně kalorií a více vitaminů a vlákniny. Při dietě jsou však ideální pouze dvě porce ovoce denně, a to jen v dopoledních hodinách nebo krátce po obědě. Zrádné jsou banány a hroznové víno. Povolené jsou naopak čerstvé jahody, maliny, jablka, ostružiny nebo švestky.

MÝTUS 2: LIGHT ZNAMENÁ ŠTÍHLEJŠÍ

Nízkotučné také nutně neznamená nízkokalorické. Řada odlehčených produktů je plná nejrůznějších umělých dochucovadel a sladidel.

MÝTUS 3: MUSÍM JÍST PĚTKRÁT DENNĚ

Každému organismu vyhovuje jiný způsob stravování. Zatímco někdo je spokojený s neustálým uzobáváním zdravých svačinek, jiný zase ocení za den tři větší jídla. Pokud zažíváte pocity hladu, hrozí, že se při první možné příležitosti přejíte.

1 / 2