14. dubna 2016
Udělejte správné rozhodnutí a hledejte pomocníky v přírodě.

Hořká chuť

Specifická nahořklá chuť je způsobena látkou naringin, který efektivně ovlivňuje látkovou výměnu v těle, trávení, činnost střev a také čištění organismu.

Vliv

Konzumace grepu případně pití jeho šťávy před nebo po jídle má prokázané účinky proti ukládání tuků. Američtí vědci sledovali skupinu lidí, kteří si po každém jídle dali kousek grepu a skupinu lidí, kteří grep vůbec nejedli. Výsledek byl, že s grepem nepřibírali, a když zapojili pohyb, poměrně rychle začali shazovat.
Grep je bohatý na obsah vlákniny, která vás zasytí a nesníte potom tolik jídla 😉

Výhody

Grepů je několik druhů – bílý, žlutý, růžový a červený. Pro vás by měl být na vítězeném místě ten červený. Obsahuje víc beta-karotenu. Z vitaminů má grep hlavně Céčko, Béčko a také E a K.

Jak ho jíst

Je pravda, že z citrusů se grep nejhůře loupe, ale dejte si tu práci a vypreparujte jednotlivé měsíčky. Nebo si připravte šťávu, kde nemusíte grep tak pečlivě loupat. Další varianta je, že překrojíte ovoce na dvě půlky a vydlabete lžičkou. Rozhodně však zapomeňte na přislazování, cukrem byste zničila veškeré své hubnoucí snahy.