6. dubna 2016
 | 
Foto: Shutterstock
Měsíc neovlivňuje jen odliv a příliv v mořích a oceánech, ale také příliv a odliv kilogramů.
1 / 2

Díky jednotlivým fázím – úplněk, nov, dorůstání, couvání a také znamení zvěrokruhu, kterými prochází, umožňuje vybrat si stravu, která by měla vyhovovat našemu organismu.

Jak na to?

Nejprve si najděte kalendář, kde jsou jednotlivé fáze měsíce označené. Pak si nastudujte, co jednotlivé fáze znamenají:

NOV

Dva dny před Novem jsou ideální na pročištění organismu. Tělo se nejlépe zbavuje škodlivin. Pokud v den Novu začnete s dietu, lépe ji budete dodržovat. Nezapomínejte na pitný režim a sílu bylinek, ovocných a zeleninových šťáv.
Do jídelníčku zařaďte: ryby, drůbeží maso, jogurty, sýry a hlavně zeleninu.
Vyhněte se: sladkostem, tučnému masu, uzeninám, rýži, těstovinám a bramborám.

DORŮSTAJÍCÍ MĚSÍC

Je to fáze, která trvá 14 dní, Měsíc se zakulacuje a má tvar písmene D. S přibývajícím Měsícem má člověk větší tendence přibývat na váze. Kalorická jídla se tedy rychle přeměňují na tukové zásoby.
Do jídelníčku zařaďte: lehká jídla, ryby, libové maso, zeleninu, ovoce a nezapomínejte na pitný režim.
Využijte toho, že s dorůstajícím Měsícem roste i energie, je to tedy ideální čas na sportování.

ÚPLNĚK

Úplněk znamená změnu. Je to ideální čas na půst. V den úplňku zvládnete půst snadněji než v jakýkoli jiný den. Během dne půstu pijte ovocné a zeleninové šťávy bez přidaného cukru. Tučné jídlo vám, v den úplňku, tělo neodpustí. Také byste měli vědět, že alkohol a léky působí více než obvykle. To stejné platí o vitaminech a prospěšných látkách.

1 / 2