Polévkový detox

Polévka má výhodu v tom, že v ní můžete kombinovat velké množství zdravých surovin a nezabere vám to příliš času. 

Druhou výhodou polévek na detoxikaci je jejich chuť. U přípravy se snažte co nejvíce vyhnout soli, dochuťte polévku raději kořením a bylinkami.

Brokolicovo-špenátová

Brokolice je velmi zdravá surovina, která v kombinaci se špenátem přináší organismu velkou úlevu. Brokolici nevařte příliš dlouho, mohla by ztratit své prospěšné látky. Do této polévky můžete přidat petržel, česnek nebo cibulku, dodáte jí bonusové živiny.

Ředkvičkovo-pórková

V kuchyni se často zapomíná na ředkvičky, je pravda, že ne každému chutnají. Ale ředkvičky patří mezi významné bojovníky proti rakovině a čistí krev. Spolu s pórkem má polévka skvělou chuť a také přidáte vitaminy C, E a B a skvěle pročistíte trávicí soustavu.

Fazolová

Luštěniny všeobecně mají vysoký obsah vlákniny a jsou schopné pomáhat při trávení. Fazole obsahují také velké množství vitaminů a minerálů. Polévku můžete dochutit kořením a také česnekem.

Autor: jpž e
Foto: Shutterstock,
DISKUZE KE ČLÁNKU
DALŠÍ ČLÁNKY Z RUBRIKY Volný čas