Co jíst, jestliže chcete vzpruhu

V noci jste moc nespala, takže nutně potřebujete přísun energie? Tohle menu vás zase postaví na nohy.

Po probuzení je nejlepší zelený čaj s citronem. Kofein a další složky zeleného čaje vás proberou a vy se nebudete cítit tak ztrhaná. Citron zaktivuje v čaji obsažené antioxidanty, které účinně bojují s nemocemi.  

K snídani  - Čokoládové smoothie

Do mixéru vložte následující: jeden pokrájený banán, hrstku baby špenátu, lžičku hořkého kakaa, lžíci arašídového másla, špetku skořice, zalijte 2 dl mléka. Pořádně rozmixujte. Podávejte s několika kostkami ledu. Draslík obsažený v banánu vám pomůže zbavit se zadržené vody v těle. Nebudete se pak cítit tak oteklá. 

Během dne - Pijte vodu

Tři plátky citronu a tři plátky okurky vhoďte do lahve, kterou budete mít po celý den při sobě a kterou kdykoli budete moci naplnit. Plátky zalijte vodou. Až přestanete cítit chuť citronu a okurky, pak jste dosáhla správného množství vody vypité za den. 

K obědu - Salát s lososem v tortille

Smíchejte konzervu lososa s půl hrnkem nasekané karotky, půl hrnkem nasekané okurky, dvěma lžičkami majonézy a půlkou lžičky hořčice. Zabalte do opečené celozrnné tortilly. Můžete přidat i na plátky nakrájené zralé sladké rajče. Vitamin B z tortilly vám pomůže spálit energii přijatou z jídla. Losos obsahující omega-3 mastné kyseliny zvedne náladu a zneškodní odpolední únavu! 

DISKUZE KE ČLÁNKU
DALŠÍ ČLÁNKY Z RUBRIKY Volný čas