5. února 2016
 | 
Foto: Shutterstock
Barevná zelenina nebo méně kofeinu? Ovlivněte svůj denní příjem kalorií!
1 / 2

1. Zapamatujte si pravidlo 20 minut. Tolik zhruba trvá, než si váš mozek uvědomí, že jste najedení.

2. Začněte si jídla plánovat. Pro začátek na týden dopře­du a pak se vždy pokuste zapracovat alespoň jeden nový recept.

3. Vysokokalorické potravi­ny skladujte v  neprůhle­dných obalech – nebu­dou vás lákat.

4. Před jídlem vypijte nejmé­ně sklenici vody.

5. Nenakupujte potraviny hladoví. S prázdným žaludkem koupíte spoustu věcí, které nepotřebujete. A doma je potom nekontrolovatelně zkonzumujete.

6. Pět menších porcí denně je samozřejmostí. Dodržujete je?

7. Jezte nejprve polévku a salát, ty vás zaplní a sníží konzumaci kalorií.

8. Kupujte si arabský chléb pita, obsahuje méně kalorií.

9. Do fazolové nebo hrachové polévky přidejte šalvěj, která jí dodá chuť uzeného masa.

10. Namísto sýra přidávejte k zapékaným těstovinám rozdrobené tofu nebo Šmakouny.

1 / 2