20 skvělých tipů, jak urychlit hubnutí

Barevná zelenina nebo méně kofeinu? Ovlivněte svůj denní příjem kalorií!

1. Zapamatujte si pravidlo 20 minut. Tolik zhruba trvá, než si váš mozek uvědomí, že jste najedení.

2. Začněte si jídla plánovat. Pro začátek na týden dopře­du a pak se vždy pokuste zapracovat alespoň jeden nový recept.

3. Vysokokalorické potravi­ny skladujte v  neprůhle­dných obalech – nebu­dou vás lákat.

4. Před jídlem vypijte nejmé­ně sklenici vody.

5. Nenakupujte potraviny hladoví. S prázdným žaludkem koupíte spoustu věcí, které nepotřebujete. A doma je potom nekontrolovatelně zkonzumujete.

6. Pět menších porcí denně je samozřejmostí. Dodržujete je?

7. Jezte nejprve polévku a salát, ty vás zaplní a sníží konzumaci kalorií.

8. Kupujte si arabský chléb pita, obsahuje méně kalorií.

9. Do fazolové nebo hrachové polévky přidejte šalvěj, která jí dodá chuť uzeného masa.

10. Namísto sýra přidávejte k zapékaným těstovinám rozdrobené tofu nebo Šmakouny.

Autor: jpž
Foto: Shutterstock,
DISKUZE KE ČLÁNKU
DALŠÍ ČLÁNKY Z RUBRIKY Volný čas