Správný čas na všechno!

Slaďte svůj program s vnitřním budíkem. Budete zírat, jak hladce všechno najednou zvládáte.

7.30


Nejlepší čas na: vstávání

Britští vědci nedávno zjistili, že lidé, kteří se budí dřív než v 7.21, mají celý den vyšší hladinu stresového hormonu kortizolu. Kdo vstane o deset minut později, vykazuje hodnoty nižší.

9.30


Nejlepší čas na: zkoušku

Krátkodobá paměť, logické myšlení a soustředění vám budou od teď až do poledne fungovat na plné pecky. Takže se poperte s formulářem na daňové přiznání nebo zkouškou.

12.00

Nejlepší čas na: rozhodování
Máte nejvyšší hladinu adrenalinu a úsudek ostrý jako břitva. Nejlíp se teď rozhodujete, tak toho řádně využijte. Máte vzít novou práci? Hodí se vám na večer líp šaty, či džíny?

13.00


Nejlepší čas na: oběd

Právě teď se vám v břiše hemží nejvíc trávicích enzymů, takže pociťujete vlčí hlad. Dejte si jídlo s nízkým glykemickým indexem – třeba těstoviny. Jinak budete odpoledne klimbat.

DISKUZE KE ČLÁNKU
DALŠÍ ČLÁNKY Z RUBRIKY Volný čas