29. prosince 2015
Každá žena touží po krásném těle. Proto cvičíme, jíme zdravě, počítáme kalorie, atd. Ale kila stále nemizí, proč to tak je?

Nápoje

Často si dáváme pozor na to, co jíme, ale zapomínáme na nápoje. Ve slazených drincích je ukryto velké množství kalorií. Proto odborníci radí: pijte čistou vodu, minerální vodu, bylinné a ovocné čaje.

Večerní dobrůtky

Oříšky, chipsy a podobné dobrůtky večer u televize jsou zvykem, kterého se těžko zbavujeme. Zkuste tyto pochutiny vyměnit za zeleninu, kterou nenapácháte škody.

Bez snídaně

Další chybou je vyrazit ráno nalačno. Když totiž ráno nejíte, přepadne vás u oběda tzv. vlčí hlad a sníte mnohem víc, než když budete ráno jíst. Je lepší si ráno přivstat a připravit si vyváženou snídani, která dodá tělu energii a potřebné látky.

Pravidelnost

Nepravidelným stravováním dáváte tělu šoky, a to si pak raději vytváří zásoby, protože neví, kdy se mu dostane potravy. Dodržujte 5 jídel za den v rozumně velkých porcích. Ideální je vyvážená snídaně, ovocná svačina, lehký oběd, zeleninová svačina a lehká večeře.

Stres

Pokud jste v pernamentním stresu, může to mít vliv na vaše hubnutí i přibírání. Stres podporuje chuť k jídlu, nutí totiž tělo k přijímání energie a tím zklidňování nervů. Ve stresu většinou sáhneme po něčem sladkém a kalorickém. Stresový tuk se často ukládá hlavně v oblasti břicha.

Pohyb

To už jste slyšela nejmíň tisíckrát, že bez pohybu to prostě nepůjde. Uvědomte si, že sportem zvýšíte výdej energie a tuk tak nebude mít tendence zůstávat na vašem těle. Někdy stačí málo, například: vyměnit výtah za schody nebo auto za chůzi.

Vy sama musíte zjistit, kde děláte chybu. A buďte k sobě upřímná. Pokud přidáte trochu snahy, odměna vás nemine!