27. října 2015
Existuje až 150 příznaků, psychických i fyzických, které prozrazují, v jaké fázi cyklu se zrovna nacházíte.

Sama víte, že PMS není nic příjemného, tak proč ho ještě zhoršovat?

Slané

Premenstruační syndrom sám o sobě způsobuje zadržování vody. A sůl k zadržování vody hodně přispívá. Pokud chcete minimalizovat pocit bříška jako balon, tak na těch pár dní si dejte stop zbytečnému solení.

Sladké

Příliš sladkých dobrot vám může zahýbat s náladou. Zkuste nejíst a nepít cukr více než obvykle.

Sladit či nesladit?

Tučné

To vynechte kvůli své váze a také kvůli tomu, že příliš tučné jídlo vám může rozhoupat hladinu estrogenu. Následkem může být deprese, špatná nálada, únava…

Alkohol

Ten je strašákem i v jiných dnech. Alkohol dehydruje vaše tělo, podporuje bolesti (nejen hlavy) a samozřejmě zvyšuje chuť k jídlu (hlavně nezdravému).

Kofein

Neříkáme, že ji nesmíte vůbec. Jen je dobré dbát na množství vypitých šálků. Příliš kofeinu před menstruací může vyvolávat úzkost.

Věčný souboj: Káva vs. čaj?