14. září 2015
Chcete-li si zachovat stále bystrou paměť, měli byste ji pravidelně procvičovat.

Prospěšné jsou pro ni také omega-3 mastné kyseliny, které najdete třeba v tučných mořských rybách. Jejich pravidelná konzumace je základem pro zdravý mozek, přispívá ke správné funkci paměti a podporuje soustředěnost.

S každým dalším prožitým dnem jsme bohatší o zkušenosti, zážitky i vědomosti, které však není snadné udržet trvale v hlavě. Pokud se říká, že je lidské zapomínat, nabízí se na druhou stranu stále víc způsobů, jak zapomínání předcházet. Různé druhy paměťových her a testů si můžete vyzkoušet přímo doma, v práci nebo ve škole při studiu. Předpokladem pro zdravou činnost mozku a správnou funkci paměti jsou také omega-3 mastné kyseliny, které si lidské tělo nedokáže samo vytvořit. Jejich bohatým zdrojem je tuk mořských ryb. Pokud si ryby dopřejete alespoň třikrát týdně, získáte v boji se zapomínáním významný náskok.

Na svou paměť jsou odkázáni především herci, proto o ni musí dlouhodobě pečovat. Dobře si to uvědomuje i známá filmová a divadelní herečka Simona Stašová: „V divadle si svou hru zahraju alespoň jednou za tři týdny a text mám díky tomu pořád živý. Taky se ale denně starám o to, abych si se zapamatováním nedělala těžkou hlavu. Takže jím pravidelně rybí tuk ve formě kapslí, který je skvělý nejenom na paměť, ale taky pro zdravý mozek, srdce a celkovou imunitu.“

Procvičujte si svou paměť a podpořte výživou zdraví svého mozku. Pokud nemáte rádi rybí maso, můžete si zajistit pravidelný příjem omega-3 mastných kyselin prostřednictvím doplňku stravy OmegaMarine Forte+. K pokrytí doporučené dávky omega-3 stačí pouhé dvě kapsle s rybím tukem denně.

Pro více informací navštivte www.naturamed.cz.