Na začátku července rozeslal Kingswood 25 vybraným influencerům a blogerům piknikové koše plné dobrot a knih, navíc, pojmenoval každý piknikový koš podle jedné z odrůd jablek. Dočasný majitel právě jednoho takového koše se přihlásí na Instagramu pomocí hashtagů #piknikujeme #kosJMENO. Následně je jeho pozice společně s fotografií zanesena do piknikové mapy na www.kingswood.cz/piknikujeme. O košík se pak může kdokoliv přihlásit a poslat ho tak dál na cesty. Napište si o jeden i vy!
Cílem celého piknikového projektu je najít ta nejlepší pikniková místa, a to nejen v České republice, ale i v zahraničí.
„Léto, Kingswood a piknik je rovnice, která do sebe skvěle zapadá a funguje jak dobře namazaná bageta. Piknik je skvělá věc, při které můžete zažít spoustu zábavy s přáteli nebo si třeba užít romantické odpoledne. Často se však potýkáme s tím, že nevíme, kam vyrazit. Doufám, že se toto díky #piknikujeme košíkům změní a najdeme dostatek krásných míst,“ řekl Marketing Manager Paul Reason z Kingswoodu.
„Práce se značkou Kingswood nás prostě baví. Loni jsme společně s Martinus.cz realizovali Den nepřečtených knih a dnes hledáme ta nejlepší pikniková místa. Celá aktivace probíhá hlavně na Instagramu, na který vodíme fanoušky také z Facebooku,“ řekl Matouš Fridrich z agentury TRIAD Advertising.
Více o piknikovém projektu a 85 tipů, kam na piknik, naleznete na oficiálních stránkách projektu www.kingswood.cz.