26. července 2015
Kingswood má pro vás připravenou speciální letní kampaň, ve které posílá piknikové košíky na cestu Českem! Chcete také svůj piknikový koš? Tak čtěte dál!

Na začátku července rozeslal Kingswood 25 vybraným influencerům a blogerům piknikové koše plné dobrot a knih, navíc, pojmenoval každý piknikový koš podle jedné z odrůd jablek. Dočasný majitel právě jednoho takového koše se přihlásí na Instagramu pomocí hashtagů #piknikujeme #kosJMENO. Následně je jeho pozice společně s fotografií zanesena do piknikové mapy na www.kingswood.cz/piknikujeme. O košík se pak může kdokoliv přihlásit a poslat ho tak dál na cesty. Napište si o jeden i vy!

Cílem celého piknikového projektu je najít ta nejlepší pikniková místa, a to nejen v České republice, ale i v zahraničí.

„Léto, Kingswood a piknik je rovnice, která do sebe skvěle zapadá a funguje jak dobře namazaná bageta. Piknik je skvělá věc, při které můžete zažít spoustu zábavy s přáteli nebo si třeba užít romantické odpoledne. Často se však potýkáme s tím, že nevíme, kam vyrazit. Doufám, že se toto díky #piknikujeme košíkům změní a najdeme dostatek krásných míst,“ řekl Marketing Manager Paul Reason z Kingswoodu.

„Práce se značkou Kingswood nás prostě baví. Loni jsme společně s Martinus.cz realizovali Den nepřečtených knih a dnes hledáme ta nejlepší pikniková místa. Celá aktivace probíhá hlavně na Instagramu, na který vodíme fanoušky také z Facebooku,“ řekl Matouš Fridrich z agentury TRIAD Advertising.

Více o piknikovém projektu a 85 tipů, kam na piknik, naleznete na oficiálních stránkách projektu www.kingswood.cz.