15. ledna 2015
Znáte ten pocit, když vám tajně mizí mléčné výrobky z ledničky, váš muž se tváři jakoby nic a vy mu to nemáte čím oplatit, protože on prostě v ledničce žádné produkty (kromě piva) nemá? Už tomu tak není!

Bohušovická mlékárna se rozhodla jako první následovat celosvětový trend mléčných výrobků zaměřených na muže a na trh uvedla smetanové dezerty pod značkou Kapucín For Men s kampaní ‚I vy si zasloužíte své místo v lednici!‘ No, a když už si muži zaslouží své místo v lednici, tak vy jim máte konečně už i co ujídat.

Dezert je založený na poctivé 11% zakysané smetaně, obohacené o tři příchutě které jsou ‚testované na mužích‘ – Lemon Cake, Caramel cookie a Coffee brownie. I když slogan říká jinak schválně zkuste, jestli budou chutnat i Vám. Osvěžující citronový, příjemně sladký karamelový a nebo nahořklý kávový koláč totiž prostě musí chutnat všem.

I když je černý kontrastní obal prezentován jako mužný, vy v něm můžete vidět tu pravou eleganci, která se neztratí na žádném stole v kanceláři – a kontrastní nápis For Men? Pravidla jsou tu přece od toho, aby se porušovala.

Koupí tohoto dezertu ukážete svému muži, že Vám na něm záleží – že děláte něco přesně pro něj a že i on si zaslouží své místo v lednici. To, že Vám prostě chutná, mu už říkat nemusíte… a že se mu z lednice tiše ztrácí? To už mu určitě nějak vysvětlíte.