„Ano, vaši objednávku vyřídím, jen co se dostanu do kanceláře.“ „Ne, vaše faktura nám opravdu nepřišla.“ „Vaše reklamace není oprávněná.“ To jsou věty, které zná každý kdo je v kontaktu se zákazníky a obchodními partnery. A musí je opakovat mnohokrát denně a kdekoli, protože s klienty je nutné být v kontaktu. Vypnout telefon nebo odmítnout hovor? Šéf by se zbláznil! Vše pro firmu.
Jenže jsou situace, které telefonování komplikují. Třeba placení u pokladny – vytáhnout peneženku, najít kartu, zadat PIN – než se nadějete, vašemu partnerovi dojde trpělivost, položí vám telefon a byznys je v háji. A platí to i pro soukromé hovory. Představte si, že si potřebujete s přítelem vyříkat jeho včerejší flirt se servírkou v restauraci a při tom se musíte přehrabovat v kabelce. Ani lidé ve frontě za vámi vám nebudou fandit. Co s tím?
Máme pro vás jednoduché řešení. S kreditní nálepkou České spořitelny můžete zaplatit bleskově a bezkontaktně a do částky 500 Kč navíc nemusíte zadávat PIN. Lupněte si nálepku na svůj telefon, bez kterého stejně nedáte ani ránu a mávněte nad starostmi i platebním terminálem rukou. Získáte pověstný klid na práci a váš šéf jistě ocení vaše úžasné superschopnosti. Nebo jen budete mít dost času, abyste mohli v klidu seřvat toho svého proutníka a vysvětlit mu, že na servírky se nesahá.