7. ledna 2015
Musíte denně vyřídit stovky telefonátů nebo si jen rádi povídáte s přáteli? A vytáčí vás, když u toho někdo ruší a otravuje? Máme pro vás ideální řešení.

„Ano, vaši objednávku vyřídím, jen co se dostanu do kanceláře.“ „Ne, vaše faktura nám opravdu nepřišla.“ „Vaše reklamace není oprávněná.“ To jsou věty, které zná každý kdo je v kontaktu se zákazníky a obchodními partnery. A musí je opakovat mnohokrát denně a kdekoli, protože s klienty je nutné být v kontaktu. Vypnout telefon nebo odmítnout hovor? Šéf by se zbláznil! Vše pro firmu.

Jenže jsou situace, které telefonování komplikují. Třeba placení u pokladny – vytáhnout peneženku, najít kartu, zadat PIN – než se nadějete, vašemu partnerovi dojde trpělivost, položí vám telefon a byznys je v háji.  A platí to i pro soukromé hovory. Představte si, že si potřebujete s přítelem vyříkat jeho včerejší flirt se servírkou v restauraci a při tom se musíte přehrabovat v kabelce. Ani lidé ve frontě za vámi vám nebudou fandit. Co s tím?

Máme pro vás jednoduché řešení. S kreditní nálepkou České spořitelny můžete zaplatit bleskově a bezkontaktně a do částky 500 Kč navíc nemusíte zadávat PIN. Lupněte si nálepku na svůj telefon, bez kterého stejně nedáte ani ránu a mávněte nad starostmi i platebním terminálem rukou. Získáte pověstný klid na práci a váš šéf jistě ocení vaše úžasné superschopnosti. Nebo jen budete mít dost času, abyste mohli v klidu seřvat toho svého proutníka a vysvětlit mu, že na servírky se nesahá.