6. ledna 2015
Začátkem roku si dáváme různá předsevzetí a nejčastějším je hubnutí. Máme pro vás 7 zeleninových pokrmů, které vaši linii neohrozí.
1 / 7

Zeleninové špízy se sýrem a libanonským chlebem
Suroviny:
2 cukety, 1 červenou cibuli, 250 g sýru halloumi (polotvrdý sýr), 300 g třešňových rajčátek, 1 lžíci panenského olivového oleje, 2 lžíce citrónové šťávy, 2 snítky tymiánu, 1 nadrcený stroužek česneku, sůl, mletý černý pepř, libanonský chléb k podávání

Postup:
1. Omytou cuketu podélně rozkrojíme a nakrájíme na menší špalíky. Cibuli očistíme a rozdělíme na měsíčky.

2. Sýr halloumi nakrájíme na kostky a napichujeme je střídavě s rajčátky, cuketami a cibulí na dřevěné špízy. Přikryté špízy vložíme do ledničky.

3. V misce smícháme olivový olej, citrónovou šťávu, natrhané lístečky tymiánu a nadrcený česnek, dle chuti osolíme a opepříme.

4. Špízy klademe na rozehřátý gril, potřeme zálivkou a grilujeme asi 4-5 minut. Obracíme je a potíráme ze všech stran zálivkou, dokud sýr nezezlátne. Podávejte horké, s rozpečeným libanonským chlebem.

Doba přípravy 20 minut.
1 porce obsahuje 1043 kJ/249 kcal
Počet porcí/kusů 4

1 / 7