1. prosince 2014
Zdraví a pohoda jsou v těhotenství velmi důležité. Je jasné, že chcete své tělo udržovat stále v kondici, ale některé sporty opravdu vynechte!

Sport jako zábava
Sportovní aktivity v těhotenství by neměly být násilné, ale pro radost. Před početím jste milovala jeden druh sportu, ale nyní se jej musíte na pár měsíců vzdát (to určitě zvládnete). Vy sama musíte vědět, co vás bolí a je vám nepříjemné.
Ideální sport pro těhotné je plavání a celkově sporty ve vodě. Žena je ve vodě nadnášena a šetří tak své klouby. Ale vynechte potápění!
Jóga nebo pilates pro těhotné je také skvělý způsob, jak protáhnout tělo.

Pohyb, který omezit
Aerobik: Na ten zapomeňte /tedy pokud nechodíte na těhotenský/. Cviky jsou namáhavé a hodně rotační, což nemusí dělat vašemu miminku dobře.
Běhání: Nárazy na klouby při běhu nemusí být příjemné. Raději si dopřejte dlouhou procházku.
Spinning: Tlačíte si při něm celou dobu bříško!
Běžky a lyže: Ano, bohužel i tyto sporty jsou vám na jednu sezonu zapovězeny. Když opomineme možnost pádu, musíme upozornit na to, že někdo může narazit do vás! Což může mít i katastrofální následky.

Sport je vhodný pro psychickou i fyzickou kondici, ale každá žena sama musí zvážit své schopnosti a možnosti.