26. listopadu 2014
Bílý jogurt k snídani? O. K.! Co ho ale ještě trochu vyšperkovat něčím, co chutná a neškodí?

Pecičky z hořké čokolády
Tahle dobrota je prošpikovaná antioxidanty! Ty vám ochrání srdce před infarktem, vyladí imunitu a jako bonus zlepší náladu.
Kolik kalorií má lžíce: 70 kalorií

Grahamové sušenky
Když sáhnete po výrobcích z grahamové mouky, vaše tělo zaplesá! Je totiž sladší než její bílá varianta, ale i o dost zdravější. Obsahuje enzymy, které organismus líp zpracovává.
Kolik mají v sobě energie: 22 kalorií/lžíce

Dortové sypání
Tohle je takový paradox. I když obsahuje hrozně málo tuku, má v sobě tunu cukru.
V jedné lžíci se ukrývá: 60 kalorií

Drcené ořechy
Během křoupání dodáte tělu vyváženou kombinaci proteinů a zdravých rostlinných tuků (třeba omega-3). Kromě celkového ozdravení snižují riziko infarktu nebo rakoviny.
Tohle dodáte tělu jednou lžící: 30 až 50 kalorií

Ovoce
Momentálně nejspíš pořídíte zavařené ovoce. Mnohem lepší volbou jsou ovšem brusinky či jablko, mlsání plné vitaminu C! Pokud se potřebujete poprat s chřipkou či zánětem močových cest, vsaďte na čerstvé kousky!
V jedné lžíci je: 3 až 9 kalorií

Kokosové vločky
Tahle lahůdka představuje perfektní zásobárnu nasycených tuků, proteinů nebo vápníku. Proto vám zajistí třeba lepší paměť či pevné kosti. Pořídíte i neslazenou variantu.
Když si dáte jednu lžíci: spotřebujete 25 kalorií

Tip: Zkuste tahle sypání i do mražených jogurtů. Pochutnáte si a zároveň napumpujete tělo vyšší dávkou prospěšných látek.