4. září 2014
Mořské plody jsou zdravé a obsahují minimum tuku, jsou zdrojem minerálů a nenasycených mastných kyselin potřebných pro náš organismus.
1 / 8

Salát z chobotnice
Suroviny:
600 g malých chobotnic, 100 ml olivového oleje, 50 ml vinného octa, 5 stroužků česneku, 50 g petrželové natě, sůl, čerstvě mletý bílý pepř, citron

Postup:
1. Chobotnice očistíme a omyjeme. Vložíme je do osolené vody a uvaříme doměkka. Pak je scedíme a necháme okapat.

2. Připravíme si marinádu. Česnek oloupeme a nakrájíme na tenké plátky. Petrželku omyjeme a jemně usekáme. Do misky vlijeme ocet, rozmícháme společně s olejem, přidáme sůl, trochu čerstvě mletého pepře, plátky česneku a usekanou petrželku. Vše dobře promícháme.

3. Okapané chobotnice pokrájíme, vložíme do misky a zalijeme připravenou marinádou. Dobře promícháme a dáme vychladit alespoň na dvě hodiny do ledničky. Salát podáváme studený s bílým pečivem.

Doba přípravy 30 minut.
1 porce obsahuje 1225 kJ/293 kcal
Počet porcí/kusů 4

1 / 8