29. června 2014
Milujete dlouhé pohodové večery ve dvou pěkně doma na gauči? Nechroupejte při tom tučné slané brambůrky a raději zkuste naše tipy na bezpečné večerní hodování...
1 / 3

o námořnicku

Předkrm: Salát z krevet, avokáda a fenyklu
Připravte si: 8 velkých oloupaných krevet, pokrájené avokádo, 1 hlávka fenyklu pokrájená na plátky, 100 g netučného bílého sýra, šťáva z půlky citronu, na jemno pokrájená zelená cibulka, sůl, pepř
Postup: Krevety uvařte a se zeleninou rozložte do salátové mísy. Posypte sýrem smíchaným se šťávou z citronu a dochuťte kořením.

Hlavní chod: Treska, pesto z mořských řas
Připravte si:
mořské řasy (seženete v biopotravinách), na jemno pokrájené kapary, 4–5 nakládaných okurek, šalotka, lžíce olivového oleje, 2 plátky tresky
Postup: Řasy připravte podle návodu k použití, smíchejte s kapary, okurkou, šalotkou a olejem. V páře uvařte tresku, podávejte s pestem z řas.

Dezert: Koktejl
Připravte si:
2 polévkové lžíce instantní kávovinové směsi bez kofeinu, 2 netučné jogurty, šálek odstředěného mléka, 2 lžičky umělého sladidla do kávy, káva
Postup: Vše rozmíchejte v troše vody, navrch posypte špetkou instantní kávy.

Co na to dietolog: Tento pokrm je i skvělým startem k dietě. Rybího masa si dejte, kolik chcete, ale šetřete avokádem.

1 / 3