4. března 2018
Tyhle návyky na odehnání stresu fungují celý rok. Teď před začátkem jara se s nimi ale nejlíp začíná!

1. Vsaďte na ženšen

Ženšen se odpradávna používá jako posilující lék a jeho účinky pořád platí. Stimuluje nadledvinky, jejichž činnost posílí vaši odolnost vůči stresu. Vezměte si jednu až dvě tabletky denně nebo pijte ženšenový čaj.

2. Jezte jogurty a banány

Obsahují totiž blahodárné aminokyseliny, které uklidňují nervovou soustavu a potlačují deprese. Zvyšují totiž hladinu serotoninu v těle.

3. Užívejte si v posteli

Stačí vám dva orgasmy do týdne a dostaví se pocit klidu a vyrovnanosti. Uvolňuje totiž energetické bloky. Podle expertů přitom nezáleží na tom, jestli si k vyvrcholení pomůžete sama, nebo vám orgasmy vyrobí partner.

4. Mazlete se

Ať už se ocitnete v náručí muže, nebo hladíte svého jezevčíka, dotekem aktivujete ty nervové dráhy v těle, které snižují produkci stresového hormonu kortizolu. Krátké pomazlení vám tak rozpustí čtyřiadvacet  procent denního stresu!

5. Pleťte

Cameron Diaz na to už přišla – pletení vás dokonale zklidní. Potvrzují to i doktoři. Pravidelné a opakující se pohyby uklidňují srdeční akci a snižují krevní tlak. Navozuje se tak pocit pohody a klidu.

6. Zaměřte se na vlákninu

Ať už si ji dopřejete v podobě celozrnné rýže, nebo čerstvého ovoce, prospěje zažívání. Díky ní vyloučíte zadržovanou vodu v těle a tím snížíte nároky na krevní oběh. Mysl se vám zklidní spolu s pomalejší tepovou frekvencí a bude vám příjemně.