11. ledna 2018
Stejně jste si chtěla dát nějaké předsevzetí, že jo? A dodržet tahle vás moc sil stát nebude. Zato vám prospějí!

1. Čím víc pokojových rostlin vám v květináčích roste, tím jste klidnější. Tip: Jestli býváte často pryč, pořiďte si kaktusy – nemusejí se tak často zalévat.

2. Dopřejte kštici výživu. Vaše hříva je z 90 % tvořena bílkovinou keratin, která se skládá z důležitých aminokyselin. Pokud v těle tyhle aminokyseliny scházejí, můžete se potýkat s padáním nebo lámáním vlasů či třepením konečků. Naštěstí se dá sáhnout po potravinových doplňcích, ze kterých živiny načerpáte.

3. Dopujte se kakaovými boby. Dva hrnky horké čokolády denně vám při pravidelné konzumaci zlepší prokrvení a okysličení mozku. Nejenže budete bystřejší a zlepšíte si paměť, ale navíc se chráníte před Alzheimerovou chorobou. Ale pozor, svému organismu děláte dobře jedině v případě, že je váš horký nápoj připravený ze skutečné tmavé čokolády roztavené v mléce – a úplně bez cukru!

4. Jezte víc zeleniny. Mimochodem, Češi jsou v její spotřebě třetí nejhorší v Evropě (míň zeleniny jedí už jen Švédi a Islanďané).

5. Vypijte denně jedno smoothie. Anebo dvě. V podobě lahodného drinku do sebe snadno dostanete pět porcí ovoce a zeleniny.

6. Dodržujte pitný režim. Co třeba cestou do práce místo kávy z kelímku upíjet minerálku z veselé lahve?