13. prosince 2018
Pokud vás se snižující se teplotou nic nebaví, všechno vidíte šedě a na nic nemáte náladu, poradíme vám, jak se zaručeně nastartovat i v toto roční období a prozářit den.

1. Spánek

Základem správného fungování lidského těla je dostatek spánku. V něm se tělo regeneruje a mysl zpracovává vjemy, které získala během dne. Proto se na lůžku nevyplatí šetřit. Přece jen na něm trávíme třetinu svého života a základem je tak ležet a odpočívat v pohodlné posteli na kvalitní matraci v příjemném voňavém povlečení. Pro cennou regeneraci je vhodné spát alespoň 7 až 8 hodin denně, a hlavně se nenechat ničím a nikým rušit.

2. Ranní cvičení

Po probuzení se nejprve protáhněte. Možná namítnete, že na to nemáte čas, ale i pouhých 5 minut cvičení denně stačí na to, abyste zahnali chmury. Namísto sledování televize, čtení e-mailů či připojení se k Facebooku si raději zacvičte. Stačí jen dva cviky s klidným hlubokým prodýcháním, které vás protáhnou a nastartují. Nepřijdete tak o drahocenný čas a vše ostatní případně stihnete později.

3. Bylinkové čaje

Svoji snídani nezačínejte kávou, ale teplým čajem s voňavou skořicí a zázvorem (např. Aloe Blossom Herbal Tea), který vás krásně prohřeje a naladí. Blahodárné účinky zázvoru znali lidé již ve starověku. Stimuluje krevní oběh a výrazně pomáhá při nachlazení nebo chřipce. Skořice zase zlepšuje trávení, nastartuje organismus a efektivně bojuje s infekcí.