22. října 2015
Mnoho žen podceňuje schopnost ovládat svou vaginu. Přitom právě její posilování může mít pozitivní vliv na sexuální život.

Chcete zažívat kvalitnější orgasmy? Chcete přivádět partnera k nezapomenutelné slasti? Začněte makat!

Mnoho žen pravidelně chodí do fitka a buduje svalstvo vnější. Jasně chceme vypadat jako bohyně, ale na svou vaginu bychom zapomínat neměly.

Vyzkoušejte naše tři úrovně cvičení. Když budete pravidelně trénovat, brzy pocítíte nevídanou změnu a sex dostane zcela nový rozměr.

úroveň 1

Posilovat intimní partie můžete nenápadně kdekoli a kdykoli. V práci, během jízdy v autobuse, doma… Svaly, které je potřeba posilovat poznáte snadno. Zajděte si na malou a přerušte proud, přesně v tu chvíli jste použila svaly, které máme na mysli. Nyní už bez toalety, začněte střídavě stahovat a uvolňovat intimní svalstvo. Minimálně 3x denně a vlastně už pořád (vycvičené svaly oceníte po porodu i v důchodovém věku). Stah by měl trvat cca 10 vteřin a jeho uvolnění také. Cvik opakujte 10 – 20x.

úroveň 2

Tento cvik už nemůžete provozovat kdekoli, budete potřebovat soukromí. Cvik se nazývá „Železná lady,“ ale není se čeho bát. Vsuňte si dva prsty do vaginy a pokuste se je stačit. Pozor, nepomáhejte si stehny. Opakujte tolikrát, dokud neucítíte svaly na prstech. Cvičení se snažte dělat co nejčastěji.

úroveň 3

Opět trochu zvýšíme obtížnost. Když už zvládáte pevně sevřít svými svaly dva prsty, tak to zkuste s jedním. V momentě, kdy dokážete tento posilovací cvik na malíčku, vyhrála jste. Nyní je vaše vagina v dokonalé formě a dokáže vás i vašeho partnera dovést k neuvěřitelným sexuálním zážitkům.

Vyzkoušejte také tajné triky ženského klína