8. prosince 2010
Jen ten, kdo se má zdravě rád, není domýšlivý, pyšný a nesebekritický, je spokojený sám se sebou.

1. Přestaňte sama sebe zatracovat kvůli maličkostem. Chcete-li se například naučit anglicky a vynecháte jednu lekci, neznamená to, že jste nemožná a nemáte tam chodit ani příště. Lepší je říct si, že se to dnes z nějakých důvodů nepovedlo, ale příště povede.

2. Každý z nás dostal do vínku nějaký talent, ingredience, ze kterých lze ‚uvařit báječné jídlo’. Důležité je rozpoznat je, hledat, co vám jde, a rozvíjet to. Uvědomte si, že je to stejné, jako byste chtěla z nejlepšího hovězího upéct dort. Zkuste radši rajskou. Bude vynikající!

3. Omezte kontakt s těmi, co vás kritizují, s lidmi, se kterými vám není dobře. Naopak vyhledávejte ty, se kterými se vám daří dobít si baterky.

4. Mějte trpělivost. S největší pravděpodobností se ze dne na den nestane zázrak a vy se neprobudíte silná a sebevědomá. Ale vězte, bude lépe a lépe!

5. Se zvyšováním sebevědomí vám může pomoci psycholog. V současné době máme také to obrovské štěstí, že i u nás existuje řada kurzů a seminářů osobního rozvoje. Zvolte si ten, který bude tematicky blízký vašemu problému.

6. Radujte se ze svého ženství! Být ženou je krásné a báječné. Pokud se budete cítit žensky, budou vás tak vnímat i muži, a to je opět příjemný způsob, jak se cítit sama se
sebou spokojená.