20. dubna 2012
Existuje jednoduchý cvik, díky kterému si zesílíte orgasmus. Trénovat můžete i s partnerem v posteli.
1 / 2

Cvik, který se jmenuje po svém objeviteli, jímž je americký fyzioterapeut Kegel, se zaměřuje na svaly pánevního dna. Jeho pravidelným praktikováním prokrvíte a zpevníte svaly, na které se upíná spousta vnitřních orgánů, a zároveň si pojistíte zvýšenou vzrušivost při sexu. A nejlepší na celém cviku je, že ho můžete provozovat kdekoli, kdykoli a nikdo si toho ani nevšimne.

Manévr slasti
Provedení Kegelova cviku spočívá v zatínání a uvolňování pánevních svalů. Ty samovolně aktivujete, když potřebujete na malou a toaleta se zrovna nenachází v dosahu. Vypracované pánevní svaly mají i jednu další výhodu: zaručí, prohloubí a prodlouží vám orgasmus pokaždé, když se o něj pokusíte. Posilováním jakéhokoli svalu zvyšujete prokrvenost celé přilehlé oblasti. Ani vagina a klitoris nejsou výjimkou. Posílením pánevního dna zvýšíte průtok krve genitáliemi a mnohem rychleji se roztoužíte. Přesvědčila se o tom i dvacetiletá Eva.

„Když mě Petr pozval poprvé na rande, byla jsem štěstím bez sebe. Jenomže v posteli to moc neuměl. Vždycky ve mně začal zmateně šmrdlat penisem a moje vzrušení se rychle vytratilo. K orgasmu jsem se tak doškrábala jenom občas. Pak jsem ale začala hned zatínat pánevní svaly a udávat rytmus. Od té doby vyvrcholím vždycky.“

1 / 2