17. dubna 2012
Vzrušení a jóga spolu povážlivě souvisejí. Kvůli větší slasti se ale nemusíte hned zapisovat do náročných kurzů. Stačí, když jógové triky zkusíte doma. V posteli!
1 / 2

Pokud se rozhodnete pravidelně oddávat tomuto starobylému indickému cvičení, může se z vás stát hadí žena, která ani nemrkne a strčí si nohu za krk, anebo také spokojená uživatelka pravidelných dávek orgasmu! Chcete to druhé? Dobrá zpráva zní: Abyste díky józe zažívala každou noc v posteli ohňostroj slasti, nemusíte si hodiny a hodiny protahovat zkrácené svaly a ohýbat se do složitých ásan. Stačí si od jogínů vypůjčit pár jednoduchých triků, které však zaručují výbušné výsledky. Z ložnice vás už nikdo nedostane!

Zkroťte dech
Ať se vypravíte na hodinu jakéhokoliv druhu jógy, nikdy se nevyhnete dechovým cvičením. Na správném dýchání totiž jóga stojí. Když hluboké dýchání ovládnete, oceníte to i v posteli – čím více vzduchu proženete plícemi, tím hlouběji si totiž uvolníte celé tělo i nervovou soustavu. Kdykoliv cítíte stres nebo se vám stáhne hrdlo v očekávání příštích událostí, automaticky začnete dýchat mělce, přerývavě a nepravidelně. Tím svému tělu bráníte ve volném proudění energie a okysličené krve a také v relaxaci.

Pokud se vám pak dostatečně neprokrví podbřišek, šance, že při milostném splynutí vyvrcholíte, výrazně klesá. Od záchvěvů slasti vás oddaluje i nervozita, kterou také můžete jógovým dýcháním zaplašit! Začněte hlubokým nádechem do břicha a potom se „donadechujte“ do plic a pod klíční kost. Jakmile si zcela zaplníte dýchací cesty okysličeným vzduchem, stejně pomalu – odshora dolů – pak zase všechen vzduch vydechujte. Pravidelný a vyrovnaný dech vám prokrví celé tělo, takže budete citlivější třeba i k hlazení po zádech. Protože hlubokými nádechy a výdechy probudíte k vnímání každou svou milostnou hlubinu, cesta k vrcholu rozkoše se vám mnohem zjednoduší.

1 / 2