Pouhá dravost však nestačí. K úspěchu potřebujete mnohem víc... A proto vznikla nová kampaň značky Mary Kay s názvem „Každá žena může“, která oslavuje nejen samotný odkaz slavné podnikatelky, ale především zmiňuje šest nejdůležitějších vlastností, které ji posunuly k cíli.
Mary Kay Ash jednoduše nechyběla fantazie, vášeň, odhodlání, sounáležitost, porozumění a odvaha. Máte je taky? A nechybí vám klíčová vlastnost s názvem sebejistota?
Z nedávného průzkumu značky Mary Kay® vyplynulo, že mnoho žen stále trpí nízkou sebedůvěrou. Některé mají dokonce negativní pocity, když slyší na svoji adresu kompliment.
Mary Kay věří, že vnitřní i vnější krása každé z vás zazáří ve chvíli, kdy začnete být sebejistá. Proto se dlouhodobě snaží ženám nabízet příležitosti ke splnění vlastních snů. V rámci toho vznikají jedinečné okamžiky, při nichž se můžete spojovat se svými nezávislými kosmetickými poradkyněmi nebo zákaznicemi.