13. listopadu 2018
„Vypadat dobře nebylo nikdy snazší. Najdi svůj styl na Zalando.cz“ - s tímto sloganem spouští přední módní a lifestylová platforma Zalando svoji první českou kampaň, která má Čechy upozornit na její vstup na český trh.

Kampaň bere diváky na cestu po nejznámějších pražských koutech v eklektické směsici stylů a materiálů, čímž představuje nejen vizi firmy Zalando, ale rovněž upozorňuje na šíři jejího módního sortimentu.

Od spuštění si čeští zákazníci Zalando mohou vybírat z více než 1900 značek jako GAP, Topshop, Monki nebo dražších Armani Jeans, Calvin Klein, Michael Kors či Ralph Lauren. Kromě široké nabídky mohou také využívat bezplatné dopravy a zboží do 30 dnů zdarma i vrátit.

To vše je také možné nejen v internetovém prohlížeči, ale rovněž v moderní mobilní aplikaci, která nejenže usnadňuje a urychluje nakupování, ale navíc nabízí alternativní produkty a kompletní outfity na míru každému zákazníkovi.

www.zalando.cz