6. března 2018
Zatímco v létě vám stačí k odpočinku v průměru sedm hodin spánku, kvůli zkráceným zimním dnům strávíte pod peřinou mnohem víc času.

V posteli sice dobíjíte baterky, ale dlouhé polehávání zároveň zpomaluje proudění lymfy, která má za úkol odvádět z vašeho těla přebytečnou vodu a škodliviny. Když ležíte, nepročištěná lymfa se vám hromadí pod očima a vykresluje kolem nich nehezké kruhy a nafouknuté pytle.

Snadná pomoc: Nejsnáze na ranní otoky očí vyzrajete spaním na pevném polštáři, který se postará, aby hlava zůstala po celou noc o něco výš než tělo. Lymfa tak bude volně proudit směrem ke krčním uzlinám, kde se čistí. Pokud na vás i přesto po ránu v zrcadle mrkají dvě oteklé škvírky, překryjte víčka vyluhovanými pytlíky černého čaje, které předtím uložte na chvíli do lednice. Chlad a látka tanin, již černý čaj obsahuje, mají prokrvující účinek a pomůžou vám tak nahromaděnou lymfu z okolí očí rozehnat. Na temné kruhy si pořiďte krém s vitaminem C, jenž vám vyrovná barvu kůže. Navrch kola zamázněte rozjasňujícím korektorem. V zimě se pak snažte své tělo co nejméně zatěžovat škodlivinami z cigaret a alkoholu, a naopak ho pročišťujte, například hojným popíjením zeleného čaje.