27. února 2018
Značka Intimissimi představuje svoji novou kampaň EMPOWERED WOMEN. Tato kampaň není pouhou klasickou reklamou – vypráví příběh úspěšných žen prostřednictvím jejich vlastních slov a gest; žen, jejichž životy nás motivují a inspirují.

Kampaň, která se objeví v tištěných médiích, televizi i online, představuje dvě ženy, z nichž každá se proslavila svým osobitým způsobem – díky kombinaci své osobnosti, jedinečného stylu a inovativních, avantgardních nápadů: topmodelku Gisele Bundchen a influencerku Chiaru Ferragni.

Kampaň navazuje na předchozí úspěšnou kampaň #insideandout, a její slogan EMPOWERED WOMEN (SILNÉ ŽENY) ztělesňuje atmosféru nekonvenční kampaně, která dává nahlédnout do světa luxusního prádla. Krása, která ze ženy vyzařuje navenek, je projekcí její vnitřní síly a osobnosti. Ve vzhledu ženy se zrcadlí mnoho odstínů životní energie, a to samé platí i pro prádlo – je vnějšímu světu skryté, ale je tam.

Gisele a Chiara jsou dvě nové hvězdy Intimissimi.

Jsou to dvě silné a výrazné ženy, jejichž osobnost zanechala stopu ve světě módy. Gisele svojí nekonvenční krásou navždy změnila přehlídková mola, a navíc se zavedla jako úspěšná podnikatelka a ekologická aktivistka…a samozřejmě je i matkou.

Chiara byla jedna z prvních, kdo spatřil potenciál digitální sféry ve světě módy. Je zakladatelkou nového profese v módním světě, z které se postupně stala významnou módní influencerkou, návrhářkou a podnikatelkou světového rozměru.

Dvě ženy, které se vyznačují odhodlaností, ambicemi a vášní, v nové kampani prozrazují tajemství své smyslnosti a svůdnosti, což jsou tradičně hodnoty, na nichž reklama prádla stojí. Tuto koncepci kampaně umocňují ikonické kousky Intimissimi, například hedvábná řada, která se stala bestsellerem, a dva nové modely této řady pro sezonu jaro/léto: podprsenky Elena a Eleonora, které v kampani mají na sobě právě Gisele a Chiara.