Paletka očních stínů Naked je bestseller. Značka Urban Decay ji považuje za svůj základ, ikonický produkt, který učí ženy nosit oční stíny. Teď usoudili, že je čas na další krok. Čistě nude odstíny proto dostaly třešňový nádech a výsledkem je paletka Naked Cherry, která obsahuje dvanáct očních stínů, od matných po metalické, sladce růžové i temně vínové, ale nechybí samozřejmě ani neutrální.
Novou kolekci líčení Naked Cherry si vyzkoušely i blogerky Hana z @fashioninspobyhana a Eva z @flabgee. Eva vyzkoušela, jak kombinovat stíny z paletky a Hanka zvolila temně třešňovou rtěnku. Inspirujte se a buďte neodolatelná a zralá k nakousnutí s novou kolekcí i vy!
Kromě úžasné paletky Naked Cherry s dosud nevídanými šťavnatými odstíny jsou součástí kolekce také tři odstíny rtěnek Vice Lipstick, tužky na oči 24/7 GLide-On Eye Pencil, vlastní štěteček a úžasný fixátor make-upu, sprej All Nighter s třešňovou vůní, kterou si zamilujete. Této kombinaci je opravdu těžké odolat.
Třešnička na dortu
Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
| foto: Bauer Media
Atypická řešení vyžadují masivní zdivo s velkou únosností
Komerční sdělení Přijít včas a být otevřený. Dvě pravidla, která lze vztáhnout na mnoho životních situací. Pokud od svého domu...
Osamělost je skutečné postižení. Autisté volají o pomoc
Komerční sdělení Třináctiletá Nikolka vyžaduje péči čtyřiadvacet hodin denně. Špatně spí, vadí jí změny. Je autistka a má úplně jiné...
V nejlepším kamenném obchodě v Česku se snoubí příroda s tradicí
Komerční sdělení Kvalita služeb spojených s nákupem v kamenných prodejnách si v Česku drží vysokou úroveň. Důležitost příjemného...
Trh s drony jde nahoru, ve vývoji vede Asie, říká expert
Komerční sdělení Dálkově ovládané létající stroje předpověděl již v roce 1898 vynálezce Nikola Tesla. Jejich boom nakonec přišel až v...
Téma vždy určuje pacient, říká kaplan Orlickoústecké nemocnice
Komerční sdělení Být nablízku. To je hlavní motto služby nemocničního kaplana. Jeho pomoc je určená všem – pacientům, příbuzným i...
Film Amerikánka představuje teaser
Komerční sdělení Už za tři měsíce dorazí do kin film Viktora Tauše Amerikánka, k němuž byl v září loňského roku uveden na pražské scéně...
První termální bazén u Prahy
Komerční sdělení V Senohrabech u Prahy se rozšířil saunový svět o unikátní termální bazén, moderní ceremoniální saunu pro 150 osob a...
Užijte si ve Vavřinci ty nejlepší Velikonoce
Komerční sdělení Tradiční česká zabijačka, moravská cimbálka, ochutnávky moravské pálenky, jóga i animační programy pro děti zdarma...
Procházka galerií v nové éře
Komerční sdělení Americká značka Skechers a světově známý belgický umělec VEXX představují spolupráci, která překračuje hranice módy a...