6. září 2017
Chcete si vyrýsovat paže nebo získat ploché břicho? Oprašte švihadlo a pusťte se do tréninku, při kterém spálíte víc kalorií než třeba jízdou na kole či plaváním, vzkazuje cvičitelka Amanda Kloots
1 / 3

„Skákáním přes švihadlo si zpevníte celou postavu – od ramen až k pozadí,“ láká tanečnice a trenérka Amanda Kloots, která založila v New Yorku předcvičuje cvičení zaměřující se na kardio a tvarování postavy. Chcete z jejích tipů načerpat maximum? Připravte si švihadlo a pusťte se do Amandiny dvacetiminutové sestavy!

Ten správný start

Rozehřejte se skokem přes švihadlo. Skákejte aspoň pět minut v kuse, mějte zatažené hýžďové svaly a boky tlačte dozadu. Spálíte tak více kalorií. Zůstávejte ale při zemi, pošetříte holenní kost a cviky budou efektivnější.

1. Paže bojovnice

Roztáhněte nohy na šíři boků, stoupněte si na prostředek švihadla a držte v každé ruce jeden konec. Pokrčte paže, dlaně směřují k tělu. Pravý loket tlačte dozadu a celou paži protáhněte do strany. Vraťte zpět, zopakujte desetkrát a vyměňte strany. Gratulujeme, právě jste zvládla jeden set! Tak teď ještě další dva.

Na maximum: K dosažení bleskových výsledků si představte, že stejnými pohyby zvedáte hladinu vody a musíte vzdorovat silnému tlaku. Za chvíli ucítíte, jak vás paže začínají pálit. Jen tak dál!

1 / 3