Na jaro Kazar navrhuje mimo jiné exotický, hadí potisk ve vkusném, minimalistickém matném provedení; přírodní etno motivy formou detailů z uzlů; delikátní a jemné tenké proužky rovněž jako četné odkazy na módní trendy ulice.
Inspirací mnoha modelů bylo umění, a dokonce i graffiti. To je také důvod, že se v kolekci nachází produkty evokující akvarely s potiskem v sytých barvách. Doplňky s tímto motivem oživí i nejvíce monochromatické stylizace, přinášejíc jedinečný, nezapomenutelný charakter; skutečný wow efekt.
V kontextu barev jsou v kolekci vidět přední barvy sezóny. Extrémně módní, neutrální paleta není monotónní. Obsahuje různé odstíny béžové od krémového po písčitý; jemné, křemenné růže a fenomenální korál jenž je barvou letošního roku. Tento energický a živý odstín dokonale pasuje k hladkým látkám a jednoduchým, jemným střihům.
Dalšími silnými barevnými akcenty jsou zemité, nasycené zelené; slunečné a teplé žluté, stejně jako sofistikované a elegantní vínové. Tato poslední barva vypadá výjimečně krásně a vznešeně v modelech ze semišové kůže.
Kolekce Jaro 2019 je již dostupná v buticích a na kazar.com
Inspiraci z nové kolekce BE PROUD, BE YOURSELF najdete také v naší galerii.
Objevte s námi novou kolekci Kazar- BE PROUD, BE YOURSELF
Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
| foto: Daniel Jaroszek , Bauer Media
Víte, jak spoří úspěšní Češi? Odpověď vás překvapí
Komerční sdělení Úspory jsou základem finanční stability a zajištění do budoucna. Vytváříme si rezervy pro případ nouze nebo se je...
E.ON od května zlevňuje. Stálí klienti ušetří za plyn až tisíce ročně
Komerční sdělení Zákazníci, kteří odebírají plyn od E.ONu, od května opět ušetří. A to až 4 500 korun ročně, pokud využívají plyn na...
Brno má první chirurgický robotický systém Versius v České republice.
Komerční sdělení Lékaři brněnské soukromé nemocnice SurGal Clinic začali jako první v České republice využívat robotický chirurgický...
Pojišťovna úspěšně propojuje osobní kontakt a digitální služby
Komerční sdělení Generali Česká pojišťovna se dlouhodobě etabluje jako klientsky nejdostupnější pojišťovna a klade důraz na to být pro...
Kolagen, opravdová pomoc, nebo další podvod?
Komerční sdělení Kolagen? Reklama na každém kroku. Také si pokládáte otázku, proč to tak je? Skutečně funguje, nebo je to další chyták...
Kroměříž vzdá hold Miloši Formanovi
Komerční sdělení U příležitosti 40. výročí vzniku oscarového snímku Amadeus vzdá Kroměřížský zámek hold Miloši Formanovi a jednomu z...
I z mála jde poskládat perfektní outfit. Inspirujte se, jak na to
Komerční sdělení Nenadálá schůzka, neplánovaná akce a vy nemáte co na sebe. Přesně pro takové situace byste ve skříni měly vždy mít...
Běžíme společně pro ty, kteří běžet nemohou
Komerční sdělení Charitativní běh Wings For Life 5. května 2024
Oslavte dny cavy s nejnovějším přírůstkem do rodiny šumivých vín
Milovníci bublinek se mohou těšit na blížící se Mezinárodní den cavy, který připadá na 23. dubna. A jak lépe oslavit...