Italská značka prádla Intimissimi představuje svoji novou kampaň, která vznikla ve spolupráci se slavným módním a portrétním fotografem Mariem Testinem. Kampaň se letos v září objeví v tištěných a audiovizuálních médiích. Jejím tématem jsou čtyři ambiciózní a úspěšné ženy, které si vybudovaly jméno v různých oblastech: Irina Shayk, Ana Ivanovic, Ella Mills a Dakota Johnson.
Intimissimi věří, že styl, který si žena vybere, odráží její jedinečnou osobnost a život. Kampaň šíří toto poselství svěží a originální formou – nefiguruje v ní prádlo ani ženské tělo. Kampaň nás vybízí, abychom nahlédli pod povrch života těchto neuvěřitelných žen a oslavili jejich osobní úspěchy. Intimissimi vyznává filosofii, že krása pramení z vnitřní síly ženy a z jejího charakteru.
Vnitřní i vnější krása ženy
Vůbec poprvé na této kampani značka Intimissimi spolupracovala se světoznámým fotografem, režisérem a uměleckým ředitelem Mariem Testinem, který zachytil tyto silné ženy na fotografii a filmu a zhmotnil tak jedinečnou vizi Intimissimi.
Tyto čtyři ženy nabízejí mnohem více než sexualitu a touhu, tedy dvě věci běžně spojované s reklamou na spodní prádlo. Prezentují se svojí silou, ambicí a osobní integritou. Tato kampaň dává nahlédnout do jejich každodenního života a tyto hodnoty dokonale ztělesňují nového ducha značky Intimissimi, která oslavuje ženy v celé jejich vnitřní i vnější kráse #insideandout. Nový hashtag #insideandout je dílem Maria Testina a jeho kreativního týmu MARIOTESTINO+.
Kampaň zachycuje originalitu těchto čtyř inspirativních žen i exkluzivní kolekci podprsenek. Kolekce oslavuje ženskost ve všech jejích tvarech a velikostech s poselstvím, že s tou správnou podprsenkou se každá žena může cítit sebevědomě a krásně ve svém vlastním těle.