7. května 2018

Dalším důležitým hybatelem detoxikace těla, pokud nemáte čas svěřit se do rukou odborníků, je úprava jídelníčku. Právě s potravinami totiž proniká do našeho organismu velké množství škodlivin. Soustřeďte se na antioxidanty v běžné stravě, nebo v kvalitních potravinových doplňcích.

Zařaďte do jídelníčku více květáku, brokolice, špenátu, hrášku, chřestu či zelených fazolek. Ostatně alternativní medicína říká, že zelená barva přináší rovnováhu, harmonii a klid a regeneruje. Vědecké výzkumy pak potvrzují, že kyselina listová podporuje tvorbu hemoglobinu a obsahuje velké množství enzymů. A kdy jindy si dopřát kvalitní zeleninu než v jarních a letních měsících, kdy je plná síly. 

Nemáte-li své stravovací návyky až tak pevně v rukou, vyzkoušejte již zmiňované potravinové doplňky. Za všechny můžeme s klidným srdcem uvést sibiřskou čagu, spirulinu, zelený ječmen či chlorellu.

Na co byste naopak měla zapomenout, je červené a tučné maso, mléčné výrobky a smažená a pečená jídla. Naprosté tabu je při detoxu také alkohol, káva a černý čaj.