Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Francouzská značka kosmetiky Yves Rocher kdysi způsobila revoluci, když jako jedna z úplně prvních začala spíše než na chemii sázet na sílu přírodních ingrediencí. Od té doby platí za experta v oblasti péče o pleť a je známá tím, že snaží ji propojit se životním stylem, je ohleduplná k člověku i celé planetě.
Jak se zorientovat v kosmetice? Pomůže diagnostika pleti
Zdraví naší pleti se teď značka snaží zlepšit i prostřednictvím
diagnostiky plety, během které vám její profesionálové poradí, jaký typ pleti máte. Mimochodem, typ pleti se během života může změnit, proto je dobré si ji jednou za čas nechat odborně otestovat. Kromě toho vám ale poradí i s péčí, sestaví kompletní denní rituál na míru a poradí, jaké produkty si vybrat. Vyberete si určitě, protože Yver Rocher nabízí přesně cílené pečující řady. Představujeme čtyři z nich: