16. září 2017
Ke smyslným pohledům se raději otáčíte zády, protože se snažíte zakrýt své plnotučné popředí? Abyste si vyrýsovala sexy vánočku, musíte posílit horní, dolní i postranní část břicha.
1 / 2

Této sadě cviků se proto věnujte každý druhý den. A ve třech sériích! Začněte na patnácti až dvaceti opakováních a jejich počet postupně zvyšujte. Brzy bude vaše krajina břišní tím prvním, co svému vysněnému fešákovi ukážete.

1. Divotvorná kolébka

Lehněte si na záda a ruce dejte za hlavu. Pokrčte nohy a zvedněte je tak, aby stehna s podložkou a lýtka se stehny svíraly pravý úhel. S výdechem odlepte ramena a lopatky od země a přibližujte se ke kolenům. Dolní část trupu zůstává po celou dobu cvičení na podložce. S nádechem pomalu vraťte hlavu a paže do výchozí pozice.

Cílová partie: horní část břicha

TIP: 5 pomůcek na cvičení, s nimiž rychle zlepšíte kondici

2. Postranní úmysly

Lehněte si na pravý bok. Levou paži si zapřete za hlavu a nohy pokrčte v kolenou, aby lýtka svírala pravý úhel se stehny. Pravá paže leží volně podél těla. S výdechem zatněte břišní svaly a zvedejte jak horní část těla, tak nohy. Snažte se loktem co nejvíc přiblížit ke kolenům a v krajní pozici se na chvíli zastavte. S nádechem pomalu vracejte nohy i trup do výchozí pozice. Po patnácti opakováních vyměňte strany.

Cílová partie: postranní a šikmé břišní svaly

1 / 2