V minulosti byly vdavky velmi jednotvárné a tradiční. Dnes už se na tradice tak moc nehledí a inspirovat se nevěsty mohou několika desítkami svatebních stylů. A aby mohly budoucí novomanželky své drahé polovičky přesvědčit o tom, že si vybrali správně, je tady již 8. ročník soutěže
Souboj nevěst. Patronkami a průvodkyněmi tohoto ročníku jsou moderátorka, gamerka a blogerka Naomi Adachi a Česká Miss World 2016 Natálie Kotková.
Finálový večer uvede moderátorka Tereza Tobiášová.
Hlavní výhrou pro letošní vítězku bude již tradičně svatební cesta. Tentokrát to ale nebudou klasické líbánky v exotickém ráji, ale dvanáctidenní tour po Evropě v zapůjčeném luxusním karavanu. „ Každým rokem se nám hlásí více a více soutěžících, což nás neskutečně těší, protože nás přesvědčují, že to děláme správně,“ uvedla ředitelka soutěže Lucie Kopecká.
Celkem deset finalistek už dychtí po vašich hlasech a každá z nich se představí se svým konceptem svatby. Vybírat můžete mezi svatbou mysliveckou, arabskou, vikingskou, v korunách stromů, půlnoční, středomořskou, motorkářskou, pin-up, candy či hippies.
Desítka finalistek se utká v bitvě o pohádkové věno dne 13. dubna 2019 v NH Collection hotels Praha od 19 hodin. Lístky na finále jsou již teď v prodeji na www.soubojnevest.cz
8. ročník Souboje nevěst právě odstartoval!
Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
| foto: Bauer Media
10 důvodů proč navštívit Rožnov pod Radhoštěm
Komerční sdělení Rožnov pod Radhoštěm je malebné město v Beskydech, které láká návštěvníky nejen svou krásnou přírodou, ale také bohatou...
ImuBerin na imunitu, se do Čech vozí po kamionech!
Komerční sdělení Norští vědci vyvinuli unikátní produkt na podporu imunity, zcela přírodní. ImuBerin v sobě nese unikátní spojení...
Jen každý druhý řidič vidí za volantem dobře. A co vy?
Komerční sdělení Dobře vidět je při řízení auta klíčové. Testy však ukazují, že téměř polovina řidičů vidí špatně a mnozí si to ani...
Biometrické brýlové čočky pomáhají dobře vidět za volantem
Komerční sdělení Bezpečně řídit auto znamená mimo jiné dobře a ostře vidět. Kompenzovat oční vady nejlépe pomáhají biometrické brýlové...
Nejoblíbenější destinace Čechů? Španělsko s letenkami od 1 200 Kč
Komerční sdělení Slunce po celý rok, přímořská poloha, vynikající gastronomie a města plná života. Španělsko je právem nejoblíbenější...
I z mála jde poskládat perfektní outfit. Inspirujte se, jak na to
Komerční sdělení Nenadálá schůzka, neplánovaná akce a vy nemáte co na sebe. Přesně pro takové situace byste ve skříni měly vždy mít...
Film Amerikánka představuje teaser
Komerční sdělení Už za tři měsíce dorazí do kin film Viktora Tauše Amerikánka, k němuž byl v září loňského roku uveden na pražské scéně...
Hollywood in Prague: Noc filmových melodií
Komerční sdělení Nenechte si ujít nezapomenutelná zážitek již 5. března v pražském Rudolfinu.
První termální bazén u Prahy
Komerční sdělení V Senohrabech u Prahy se rozšířil saunový svět o unikátní termální bazén, moderní ceremoniální saunu pro 150 osob a...