V minulosti byly vdavky velmi jednotvárné a tradiční. Dnes už se na tradice tak moc nehledí a inspirovat se nevěsty mohou několika desítkami svatebních stylů. A aby mohly budoucí novomanželky své drahé polovičky přesvědčit o tom, že si vybrali správně, je tady již 8. ročník soutěže
Souboj nevěst. Patronkami a průvodkyněmi tohoto ročníku jsou moderátorka, gamerka a blogerka Naomi Adachi a Česká Miss World 2016 Natálie Kotková.
Finálový večer uvede moderátorka Tereza Tobiášová.
Hlavní výhrou pro letošní vítězku bude již tradičně svatební cesta. Tentokrát to ale nebudou klasické líbánky v exotickém ráji, ale dvanáctidenní tour po Evropě v zapůjčeném luxusním karavanu. „ Každým rokem se nám hlásí více a více soutěžících, což nás neskutečně těší, protože nás přesvědčují, že to děláme správně,“ uvedla ředitelka soutěže Lucie Kopecká.
Celkem deset finalistek už dychtí po vašich hlasech a každá z nich se představí se svým konceptem svatby. Vybírat můžete mezi svatbou mysliveckou, arabskou, vikingskou, v korunách stromů, půlnoční, středomořskou, motorkářskou, pin-up, candy či hippies.
Desítka finalistek se utká v bitvě o pohádkové věno dne 13. dubna 2019 v NH Collection hotels Praha od 19 hodin. Lístky na finále jsou již teď v prodeji na www.soubojnevest.cz
8. ročník Souboje nevěst právě odstartoval!
Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
| foto: Bauer Media
Víte, jak spoří úspěšní Češi? Odpověď vás překvapí
Komerční sdělení Úspory jsou základem finanční stability a zajištění do budoucna. Vytváříme si rezervy pro případ nouze nebo se je...
Když stres ochromuje naše zdraví, pomoci může magnézium
Komerční sdělení Magnézium je minerál, který je mimořádně důležitý pro správné fungování našeho organismu v různých a často i ztížených...
5 tipů, jak zútulnit obývací pokoj s minimálními náklady
Komerční sdělení Pod pojmem útulný domov si každý z nás představí něco trochu jiného. Někdo má rád perfektně naklizeno, nikde ani smítko...
Pojišťovna úspěšně propojuje osobní kontakt a digitální služby
Komerční sdělení Generali Česká pojišťovna se dlouhodobě etabluje jako klientsky nejdostupnější pojišťovna a klade důraz na to být pro...
Sjednáním pojištění práce poradce nekončí, ale teprve začíná
Komerční sdělení Kvalitní pojišťovací poradci se svými klienty mnohdy vytvářejí partnerství na celý život. Jejich rolí je nejen poradit,...
Bohatství bylinek na dosah ruky
Komerční sdělení Jakou sílu ukrývá příroda? Bohatství skryté v bylinkách využívali naši předci po staletí a do dnešního dne z nich...
Připravte si doma skvělé kari jako z indické restaurace
Komerční sdělení Indická kuchyně je jednou z nejvoňavějších a nejbarevnějších na světě, čímž si získala strávníky napříč kontinenty,...
Oslavte dny cavy s nejnovějším přírůstkem do rodiny šumivých vín
Milovníci bublinek se mohou těšit na blížící se Mezinárodní den cavy, který připadá na 23. dubna. A jak lépe oslavit...
Jaro klepe na dveře a s ním přichází čas na nové zážitky
Komerční sdělení Starbucks proto přináší novou nabídku osvěžujících ledových nápojů s názvem Iced Oat Shaken Espresso. Užijte si tyto...