30. června 2013
Každá z nás je jiná, co si budeme povídat. Jedna je sportovkyně, druhá zase raději pohodu doma a třetí žije prací. Máme pro vás rady, jak si vyrýsovat sexy křivky právě podle toho, jak vám to vyhovuje.
1 / 2

■ Milovnice mejdanů
Ráda se bavíte, chodíte na party a večer do restaurací. Jenže s návštěvami večírků jsou úzce spojené i kalorie, hodně kalorií – chlebíčky, jednohubky, šampaňské, kaloricky bohaté koktejly… Kdo by odolal? Stejně tak ráda mlsáte doma a těžko si své dobroty odříkáte. Na parketě to ale umíte pořádně roztočit a právě to je vaše devíza! Přihlaste se do kurzů zumby, salsy nebo třeba street dance a na příští party ukažte, co nového jste se naučila. A kilogramy půjdou dolů! Protože máte ráda společnost, vhodné jsou pro vás i skupinové sporty, jako je například volejbal nebo aerobic, kde nehrozí, že byste cvičila o samotě. Pokud chcete hubnutí ještě uspíšit, před návštěvou party se najezte, nehrozí pak, že bezhlavě spořádáte hromadu kalorií. Pozor na alkohol – místo vína si dopřejte raději méně kalorický vinný střik a vše hodně prokládejte nealkoholickými neslazenými nápoji.

■ Nesmělá
Vaším hlavním problémem je nedostatek sebevědomí. Deprese a pocity nespokojenosti doslova zajídáte. Potřebujte nejdříve vyléčit duši, jinak se nikdy dále neposunete. Vyzkoušejte cokoliv, co vám pomůže zvednout si sebevědomí a zlepšit pocit ze sebe samé. Splňte si své sny, dělejte, co vás baví. Pomáhá také běh, plavání nebo jízda na kole – rychle vyplavují endorfiny, hormony dobré nálady. Velký přínos pro vás mohou mít břišní tance, díky kterým si uvědomíte svou ženskost a začnete se mít konečně ráda. Pokud nic nepomůže, nebraňte se návštěvě psychologa.

1 / 2