28. června 2017
Zjistili jsme, které asány cvičit, když toužíte zhubnout, uklidnit mysl či posílit svaly!
1 / 3

Poradíme, na jakou lekci jógy zajít, když chcete:

Zažít akrobacii

Acro jóga je směsicí jógy, akrobacie a thajské masáže. „Jde o hravý, ale hluboko působící styl jógy, který v České republice zatím není příliš známý. Učíte se společně se svým partnerem ‚létat‘ z pozice do pozice, věřit jeden druhé­mu,“ vypráví Zuzana Klingrová, která vyučuje jógu ve wellness resortu Svatá Kateřina v Počátkách. Partner vám pomáhá lépe se dostat do pozic. Kombinuje se s thajskou masáží, díky čemuž docílíte ještě intenzivnějšího uvolnění.

NÁŠ TIP: Zacvičte si jógu pod širým nebem

Zklidnit mysl

Jedná se o terapeutické cvičení pozic a učení se duchovnímu umění lásky, prožívání lásky skrze krásy země i naší existence. Na tuto jógu si zajděte, když chcete více vnímat duchovní podstatu světa. „Slovo anusara znamená oplývající milostí nebo jít s proudem,“ říká cvičitelka Klingrová. Anusara jóga je kombinací tantrické filozofie, hatha jógy a iyengar jógy.

Dát si do těla

Jedna z nejrozšířenějších forem jógy v západním světě, ashtanga jóga, je fyzicky náročná. V navazujících sestavách, postupně roste obtížnost. Každý cvičí v rytmu svého dechu.

1 / 3