31. května 2017
Hýždě nás občas zlobí. Buď se nám nelíbí objem, tonus, či stav pleti. Víme, jak to vylepšit!
1 / 3

Můj učitel kickboxu se nedávno vrátil z Číny. Není šovinista ani sexistický primitiv. Dokonce bych řekla, že je feminista s tendencí donekonečna obdivovat krásu žen. „Ty Číňanky jsou nesmírně milé a inteligentní ženy,“ říkal, „ale všechny do jedné mají příšerně úzké boky. Žádné linie lahodící oku. Jsem rád, že už jsem zase doma…“

Že by tak opět potvrdil to, čemu stále nechceme věřit? Že mít klenuté boky je krásné? Kim Kardashian, Nicki Minaj či Ashley Graham na tom nejen postavily svou kariéru, ale také se jim daří měnit paradigma vnímání ženských křivek.

Pravdou však zůstává, že není objem jako objem. Takže: Hněte zadkem! Osobní trenér vám může sestavit sérii cviků cílených na zadní partie, ale v zásadě na pevný zadek nejlépe funguje kombinace kondičního běhu, výpadů a dřepy. Nebo pilates na reformerech. Hýžďový sval se zpevní, a pokud máte aspoň trochu příznivý genetický vklad v podobě nepříliš povoleného vaziva a přemíry tuku, měly by se vaše zadní partie výrazně pozvednout už po měsíci pravidelného cvičení tři- až pětkrát týdně aspoň po dvaceti minutách.

1 / 3