4. května 2017
Téměř všechny ženy touží po dokonalé postavě. Proto se všechny snažíme na své figuře pracovat, jenže děláme stále dokola ty stejné chyby. 
1 / 2

Snídaně

První jídlo dne je důležité, proto není dobré odcházet z domu hladová. Vyvážená snídaně vám nastartuje metabolismus a vaše tělo bude lépe fungovat. Když vynecháme snídani, po cestě do práce či školy si koupíme něco rychlého a mnohem více kalorického. Udělejte si na snídani čas a mějte ji jako rituál.

Saláty

Salát může být na dietu dobrý i špatný. Když mezi zeleninou najdete opečené kuře nebo sýr a zajídáte ho bílým pečivem, není to zas tak moc dietní varianta. Zelenina je základem téměř každé diety, jen u výběru musíte přemýšlet. Připravujte si saláty doma a kombinujte různé druhy zeleniny. Například brokolice, špenát, artyčoky… z něj pokaždé udělají super zdravou dobrotu.

Čtěte také: 24 potravin, které pomáhají hubnout

Energie

Mnoho žen trpí při dietě nedostatkem energie. Chyba je v tom, že strava není vyvážená. Zkuste lépe sestavit svůj jídelníček a začněte pít zelený čaj. Jako koření používejte chilli. Zelený čaj a chilli vás proberou mnohem lépe než 8. šálek kávy.

1 / 2