4. května 2017
Téměř všechny ženy touží po dokonalé postavě. Proto se všechny snažíme na své figuře pracovat, jenže děláme stále dokola ty stejné chyby. 

Snídaně

První jídlo dne je důležité, proto není dobré odcházet z domu hladová. Vyvážená snídaně vám nastartuje metabolismus a vaše tělo bude lépe fungovat. Když vynecháme snídani, po cestě do práce či školy si koupíme něco rychlého a mnohem více kalorického. Udělejte si na snídani čas a mějte ji jako rituál.

Saláty

Salát může být na dietu dobrý i špatný. Když mezi zeleninou najdete opečené kuře nebo sýr a zajídáte ho bílým pečivem, není to zas tak moc dietní varianta. Zelenina je základem téměř každé diety, jen u výběru musíte přemýšlet. Připravujte si saláty doma a kombinujte různé druhy zeleniny. Například brokolice, špenát, artyčoky… z něj pokaždé udělají super zdravou dobrotu.

Čtěte také: 24 potravin, které pomáhají hubnout

Energie

Mnoho žen trpí při dietě nedostatkem energie. Chyba je v tom, že strava není vyvážená. Zkuste lépe sestavit svůj jídelníček a začněte pít zelený čaj. Jako koření používejte chilli. Zelený čaj a chilli vás proberou mnohem lépe než 8. šálek kávy.