26. dubna 2017
Měsíc má vliv nejen na spánek, ale také na životní rozhodnutí nebo hubnutí.
1 / 2

Nejprve si najděte kalendář, kde jsou vyznačené jednotlivé fáze měsíce. Začátek diety si naplánujte na dny, kdy je měsíc ve tvaru písmene C.

NOV

Dva dny před novem a období novu jsou ideální na pročištění organismu, detox nebo dietu.  Tělo se nejlépe zbavuje škodlivin. Nezapomínejte na bylinné čaje a ovocné nebo zeleninové šťávy. Tělo se během novu snáz zbaví tuků a klesá i chuť k jídlu.

Dorůstající měsíc

Tvar písmene D můžete na obloze sledovat 14 dní. S přibývajícím měsícem máme větší tendence přibírat na váze. Kalorická jídla v tomto období raději vynechte. Hlídejte si jídelníček a upravte jej na co nejstravitelnější suroviny. Nezapomínejte ani na pitný režim. S dorůstajícím měsícem také také roste energie, takže je ideální čas na sport.

Čtěte také: 24 potravin, které pomáhají hubnout

Úplněk

Úplněk značí změnu. Je to ideální čas na půst a dietu. V den úplňku se doporučuje půst. Kalorická jídla vám tělo v tento den rozhodně neodpustí. A také myslete na to, že alkohol nebo léky působí mnohem víc. Vsaďte raději na vitaminy a minerály, které tělo vstřebá a využije.

1 / 2