26. dubna 2017
Měsíc má vliv nejen na spánek, ale také na životní rozhodnutí nebo hubnutí.

Nejprve si najděte kalendář, kde jsou vyznačené jednotlivé fáze měsíce. Začátek diety si naplánujte na dny, kdy je měsíc ve tvaru písmene C.

NOV

Dva dny před novem a období novu jsou ideální na pročištění organismu, detox nebo dietu.  Tělo se nejlépe zbavuje škodlivin. Nezapomínejte na bylinné čaje a ovocné nebo zeleninové šťávy. Tělo se během novu snáz zbaví tuků a klesá i chuť k jídlu.

Dorůstající měsíc

Tvar písmene D můžete na obloze sledovat 14 dní. S přibývajícím měsícem máme větší tendence přibírat na váze. Kalorická jídla v tomto období raději vynechte. Hlídejte si jídelníček a upravte jej na co nejstravitelnější suroviny. Nezapomínejte ani na pitný režim. S dorůstajícím měsícem také také roste energie, takže je ideální čas na sport.

Čtěte také: 24 potravin, které pomáhají hubnout

Úplněk

Úplněk značí změnu. Je to ideální čas na půst a dietu. V den úplňku se doporučuje půst. Kalorická jídla vám tělo v tento den rozhodně neodpustí. A také myslete na to, že alkohol nebo léky působí mnohem víc. Vsaďte raději na vitaminy a minerály, které tělo vstřebá a využije.