17. března 2017
 | 
Foto: Shutterstock
Jaro je ideální na to, začít se správnými stravovacími návyky. Odměnou za pevnou vůli vám budou v létě sexy křivky.
1 / 2

Nadváha trápí v dnešní době velkou spoustu lidí. Jenomže snížit hmotnost a udržet kilogramy v rozumných mezích není nic jednoduchého. Přestože na začátku máme skutečně velké odhodlání to tentokrát skutečně dokázat, někde v půli cesty ztratíme vůli a zase se vrátíme ke starým stravovacím návykům. Proto vám přinášíme několik tipů, které mohou vaše hubnutí usnadnit.

1. Zvyšte obsah vlákniny ve stravě

Vláknina nemá téměř žádnou výživovou hodnotu, ale přesto je velmi důležitá v udržování dobrého zdravotního stavu. Nedostatek vlákniny může vést k cukrovce, zažívacím problémům, srdečním chorobám i obezitě. Vláknina hraje ve výživě velkou roli, proto bychom ji měli pravidelně doplňovat. Vláknina pomáhá při redukci váhy. Naplňuje žaludek díky vstřebané vodě a snižuje chuť k jídlu. Prodlužuje trávení potravy v žaludku, a tak způsobuje ‚pocit nasycení‘.

2. Pijte dostatek vody

Na podporu trávení a hubnutí byste měli vypít minimálně 2 litry vody denně. Někteří odborníci však doporučují pít během dne až 6 sklenic teplé vody. To vám pomůže vyčistit trávicí trakt a zbavit tělo nečistot. Horká voda totiž zlepšuje trávení, což pomáhá menšímu ukládání tuků. Vodu můžete vylepšit přidáním špetky fenyklu nebo kardamomu.

1 / 2