11. března 2017
Možná jste o tom už někde slyšela, že hubnete podle toho, jakou máte krevní skupinu. Týdeník Jackie pro vás sepsal pár tipů, jak to s tou krví a shazováním kil vlastně je.
1 / 4

Hubnutí vám půjde podstatně lépe, když budete znát své tělo i ‚zevnitř‘.

Krevní skupina 0

Strava pro ‚nuly‘ by měla obsahovat živočišné bílkoviny, zejména pak maso, protože jejich žaludek s vysokým obsahem trávicích kyselin maximálně využívá proteiny z masa. Lidé s krevní skupinou 0 by tedy měli velmi často konzumovat veškerou drůbež. Autoři této diety také doporučují veškeré rostlinné tuky, zejména ty zastudena lisované, a pak olej z tresčích jater neboli tuky z mořských ryb.

Co rozhodně ANO: Ryby a mořské produkty se dokonce doporučují konzumovat 3x týdně. Sladkovodní ryby kupujte raději čerstvé. Doporučená jsou dýňová semínka, vlašské ořechy (6–8 ořechů za den).  Vhodné jsou veškeré sójové produkty, které nahradí ve stravě mléčné výrobky.

Co určitě NE: Vejce konzumujte maximálně 1x týdně. Pro krevní skupinu 0 neexistují prospěšné obiloviny, zakázaná je pšenice, kukuřice a výrobky z ní, neutrální je ječmen, jáhly, pšenice špalda. Arašídy, pistácie a mák také nejsou vhodné. Mléko pro vás není vůbec vhodné. Doporučují se jen některé sýry jako mozzarella a feta, vhodné jsou i kozí.

1 / 4