7. března 2017
Tyto potraviny samy o sobě nejsou spásou, ale jsou dietní a dobré. Zařaďte je do svého jídelníčku!
1 / 2

Salát

Zelené listy salátu jsou plné vitaminů, vlákniny a neobsahují téměř žádné kalorie. Salát umí skvěle oklamat mozek. Když jej dáte na talíř, bude vypadat plný a váš mozek si bude myslet, že máte před sebou velkou porci jídla.

Cottage sýr

Můžete jej jíst přírodní nebo klidně sladký. Až vás bude honit mlsný, přidejte do cottage lžičku kakaa nebo medu. Tato svačinka je plná bílkovin a zažene vaše chutě, aniž byste přibírala.

Jablka

Jablka mají málo cukru, hodně vitaminů, vlákniny a vody. Jakmile vás přepadne chuť na něco sladkého, je jablko ideální volba, zažene chutě a je zdravé. Tím, že jej budete důkladně kousat oklamete mozek i žaludek, budou si myslet, že jste jedli hodně.

Čtěte také: Krásu a zdraví vám dodá obyčejné jablko

Olivový olej

Štíhlé ženy nemají z tuků strach, naopak si na salát klidně nalijí pořádnou dávku olivového oleje, protože vědí, že bez tuků by se ze salátu nevstřebaly důležité vitaminy A, D, E a K.

1 / 2