23. února 2017
Každá z nás, která se dřív nebo později bude odhodlaně pouštět do jakékoliv diety, spadne pravděpodobně jednou do krize. Jacke má pár rad, kdy krizi odhalit předem a ‚vypéct‘ ji.
1 / 2

Je opravdu hodně diet, návodů, receptů, jak efektivně zhubnout. Pravidelně vám přinášíme nějaký tip na novou dietku, jak posílit svaly nebo jak rychle shodit do šatů. Ale co si budeme nalhávat, jsme jenom lidi a krizí, kdy se vám chce s dietou na den dva přestat, nebo večerů, kdy si říkáte ‚dnes by mohla dieta počkat‘, je nespočet. Tady jsou čtyři největší.

✖ Krize č. 1 – návštěvy

Úspěšně dodržujete všechna dietní opatření, sotva ale přijdete na návštěvu ke známé, valí se na vás ze všech stran pobídky k ochutnání všech možných, jen ne dietních dobrot. Odmítnout by znamenalo urazit, cítíte se rozpolcená. Máte dvě možnosti. Buďto své kamarádce (matce) nahlásíte předem, že držíte dietu, a poprosíte ji o vytvoření dietní mňamky, anebo si budete pečlivě vybírat ta nejméně hříšná jídla a budete uždi­bovat opravdu jen lehce.

✖ Krize č. 2 – hříšné rituály

Jste zvyklá zobat u televize chipsy či jiná zakázaná jídla? Zaměstnejte se něčím, co vás od nutkání odláká. U televize můžete například cvičit nebo se věnovat domácím pracem, například žehlení. Pokud je touha silnější než vy, volte zdravé pochoutky – například ovocný salát…

Čtěte také: 6 tipů, jak přestat jíst večer sladké

1 / 2