14. ledna 2017
Průměrná žena menstruuje během svého života 3500 dní, a nebudeme si lhát, většina žen nemá toto období příliš v lásce.
1 / 2

Jablka, borůvky, švestky

Až 81% žen zažívá během menstruace bolestivé křeče. Podle lékařů za vznik nepříjemných potíží může nadměrná hladina hormonů prostagladinů, které vyvolávají stahy dělohy a břišní stěny. Ovoce, které vám pomůže „usměrnit“ tyto hormony je: jablko, borůvky a švestky. Spolu s dávkou antioxidantů, které obsahují, přispívají k okysličování krve, a tím pozitivně ovlivňují průběh menstruace.

Brusinky

Jsou velmi prospěšné, pokud trpíte během menstruace zvýšenou plynatostí. Hořčík obsažený v brusinkách povzbuzuje látkovou výměnu, čímž má pozitivní dopad na trávení. Gynekologové často doporučují brusinky jako prevenci proti zánětu močového měchýře, močových cest a na bolesti hlavy. Ideální je sušená forma!

Sója

Studie potvrdily, že sója má pozitivní vliv na výkyvy nálad z premenstruačního syndromu. Sója je svkělý zdroj esenciálních aminokyselin, minerálů i vitaminů a je vhodná pro udržování těla v rovnováze.

1 / 2