14. října 2016
Pan Sebastian Sommer, ředitel pro rozvoj společnosti NEINVER, představil během své návštěvy Prahy bližší plány vstupu společnosti na český trh s konceptem Prague The Style Outlets.

Ten se má stát dominantním outletem v České republice a regionu střední Evropy.

Joint venture na projektu Prague The Style Outlets, jehož uvedení do provozu je plánováno na podzim 2017, bylo uzavřeno v létě tohoto roku mezi NEINVER S.A. a společností The Prague Outlet a.s. NEINVER se tak stal nejen provozovatelem centra, ale rovněž i akcionářem společnosti. Na české straně projekt patří také do portfolia investiční skupiny KAPRAIN Holdings, kterou založil český finančník Karel Pražák. Rozvoj této skupiny v současné době směřuje zejména do oblastí finančního trhu, průmyslu a nemovitostí.

Partneři plánují do projektu společně investovat více než miliardu korun, a to jak do investic směřujících do interiéru objektu a jeho vybavení, kterými jsou mobiliář, zeleň či další prvky pro komfort návštěvníků, tak do jeho exteriéru. Modifikace se dočkají vstupy do objektu s novým dominantním portálem v designu The Style Outlets. Přeměna bezprostředního okolí, s již realizovanou částí parkových úprav, umožní příjemný pobyt i mimo vlastní objekt s výhledem na pražské letiště. Investice se vztahují také na vzdálenější infrastruktury, jako byla např. výstavba nového sjezdu z dálnice D7, sdílená s Letištěm Václava Praha. Letiště je obecně považováno partnery projektu za klíčového souseda, se kterým plánují vytvořit řadu společných projektů.

V rámci stavebních a interiérových prací vzniká uvnitř outletu unikátní atmosféra ulic pražského historického centra s výkladci obchodů a zákoutími, která jsou doposud známa jen z jejich autentického umístění v pražském Starém Městě. Ambiciózní plány pro přestavbu interiéru dají vzniknout naprosto ojedinělé městské architektuře – v tomto případě ovšem v objektu krytém před povětrnostními vlivy, v letním období klimatizovaném, v zimě vytápěném. Naprostá autenticita je dosažena jak vlastním návrhem a užitými materiály, tak péčí o detail při vlastní práci, na které se podílí desítky zkušených řemeslníků.

„Při návrhu i provedení prostor vycházíme ze skutečných poměrů a měřítek pražských ulic s požadavkem na maximální přesnost a provedení. Nezvolili jsme cestu ani nejlevnější, ani nerychlejší, ale takovou, kterou dosáhneme dopovídajícího výsledku. Praha sama o sobě je nevyčerpatelným zdrojem inspirace – jak pro místní návštěvníky, tak i pro turisty – že by bylo chybou něco z pražských témat při vzniku dominantní pražské retailové adresy nevyužít. Samozřejmě máme při tomto snažení ambici zasáhnout outletový a retailový nemovitostní trh obecně, o něco takového se dosud nikdo nepokusil,“ uzavírá Martin Kubišta, zástupce českého partnera v joint venture.