15. září 2016
Nejúčinnější postupy nám pomohl vybrat osobní trenér David Huf. Vycházejí z balančních cviků a zpevňují hluboko uložené svaly hýždí, stehen a břicha. Celá sestava vám zabere jen dvacet minut.
1 / 2

1. Bruslení

Postavte se do základní pozice (chodidla jsou vedle sebe, mírně roznožte, asi na šířku kyčlí) a s výdechem unožte co nejvýš. Jestli toužíte po půvabných ramenech, pak ještě rozpažte. Opakujte dvacetkrát a poté dělejte totéž s druhou nohou. Začínejte vždycky svou „slabší“ stranou.

2. Výpad

Vycházejte ze základní pozice; nadechněte se a s výdechem vykročte. Důležité je mít podsazenou pánev, zpevněné břicho i hýždě. Váhu rovnoměrně rozložte na obě chodidla, jinak si poničíte kolenní vazy. Střídejte nohy; naordinujte si tři série po dvaceti výpadech.

3. Kolíbka

Položte se na záda a s výdechem zvedněte natažené nohy šikmo nahoru; snažte se dostat co nejvýš. Zároveň zdvihejte i trup; lopatky se nedotýkají země a brada svírá s hrudníkem úhel zhruba 45 stupňů. Protáhněte paže a vydržte alespoň patnáct vteřin. Opakujte pětkrát.

1 / 2